Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - The Naked Civil Servant - 7 2 - Kupiec Wenecki - 7 3 - Ucieczka z Sobiboru - 7 4 - Asy przestworzy - 7 5 - Goodnight Mister Tom - 7 6 - Little Lord Fauntleroy - 6 7 - Heavy Weather - 6 8 - The Reckoning - 5 9 - The Tenth Man - 5 10 - Dotknięcie meduzy - 3